Критерії оцінки Веб-квеста
Зміст
|
Критерії
|
Обґрунтування критеріїв
|
Бали
|
Самостійна робота групи
|
Розуміння завдання
|
– робота демонструє точне розуміння завдання;
– мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми; – включені матеріали, що повністю не відносяться до теми, відібрана інформація не аналізується. |
10
5 0 |
Повнота розкриття теми
|
– повно;
– частково; – не розкрито. |
10
5 0 |
|
Виклад аспектів теми
|
– викладено повно;
– частково; – не викладено. |
10
5 0 |
|
Виклад стратегії розв’язку проблеми
|
– викладена стратегія розв’язку проблеми;
– процес розв’язку неповний; – процес розв’язку неправильний. |
10
5 0 |
|
Логіка викладу інформації
|
– логічний виклад матеріалу;
– порушення логіки; – відсутність логіки. |
10
5 0 |
|
Узгоджена робота в групі
|
– чітко спланована робота групи;
– робота групи частково спланована; – не спланована робота в групі. |
10
5 0 |
|
Розподіл ролей в групі
|
– вся діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;
– робота розподілена між більшістю учасників групи; – декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди. |
5
3 0 |
|
Авторська оригінальність
|
– містить значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів;
– у роботі присутні авторські винаходи; – стандартна робота. |
5
3 0 |
|
Рівень самостійності роботи групи
|
– повна самостійність у виконанні роботи;
– часткова самостійність роботи групи; – несамостійна робота групи. |
5
3 0 |
|
Оформлення роботи
|
Граматичне та стилістичне оформлення роботи
|
– грамотно та стилістично правильно оформлена робота;
– не грубі помилки; – грубі помилки. |
5
3 0 |
Захист роботи
|
Якість доповіді
|
– аргументованість основних позицій, повнота представлення результатів;
– порушення логіки, неповне представлення результатів; – відсутні аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження. |
10
5 0 |
Об’єм і якість знань з теми
|
– доповідачі демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки;
– доповідачі викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань; – доповідачі не володіють матеріалом. |
10
3 0 |
|
Культура мови, манера триматися перед аудиторією
|
– доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою, дотримуються регламенту;
– доповідачі допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії; – доповідачі не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою, не можуть утримати увагу аудиторії. |
5
2 0 |
|
Відповіді на запитання
|
– доповідачі впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст теми;
– доповідачі можуть відповідати на всі види запитань; – доповідачі не можуть відповісти на всі запитання. |
10
3 0 |
|
Ділові та вольові якості доповідача
|
– доповідач бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії;
– доповідач готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий; – доповідач не готовий до дискусії, агресивний, не контактний. |
5
2 0 |
Критерії оцінювання - джерело
Немає коментарів:
Дописати коментар